Lyxproblem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAG KOM IN PÅ MUSIK OCH SÅNG INRIKTNINGEN!
men jag måste byta klass om jag tackar ja :( till en klass med människor som är helt nya på skolan. Folk jag inte känner. Inte så lockande.  lyxxproblem. Jag vet inte om jag ska ta inriktningen jag gjorde prov till och kom in på ( för att jag måste byta klass i sånnafall ) eller om jag ska ta teater,sång,dans inriktningen ( då får jag vara kvar i min klass, men jag har inte chansen att byta till musik och sång tills jag går ut nian.... ) .

första skoldagen var helt okej, det var kul att träffa alla ! Mycket förändringar.
Efter det så drog jag och cissi till kista, hittade jättemycket som jag vill ha som vi ska shoppa på studiedagarna som kommer i nästa vecka! roligtroligt. Köpte ett block och en kalender. Bra att ha.Och imorgon är det utflykt med åttorna... yäy.wiho.yippie.




Min mobil är helt sjuk så det går inte att svara på sms. Så ni vet , om ni messar mig.


Kommentarer
cecilia<333

hahaha!!!<33

2009-08-20 @ 18:22:26
Tilda

Hoppas du väljer rätt val i ditt lyxproblem honey, vad du än väljer är det rätt ( bara du väljer rätt förståss) ;) Tack för armbandet älskling, det var superfint!! <3 love ya

2009-08-20 @ 20:12:29
URL: http://tildaskamera.blogg.se/
olli

du är bääst!!<33

2009-08-20 @ 21:57:48
URL: http://appolonia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0