Godmorgon ! ♥

goodmorgning sunshines.
Det är jättefint väder idag! thank god. Hoppas det blir lika fint när vi börjar skolan också, så det blir nåååågot man kan vara glad över när skolan börjar hehe.

idag ska dagen somsagt spenderas med meli som kommer snart antar jag !♥

Haha, på fredag ska vi ha utflykt med åttorna i skolan , precis som förra året ,första skolveckan. Skolan var ju ny då, så man kände ingen. så jag ska göra en flashback, som första gången jag och tilda träffades. Det var ju på utflykten. Hon satte sig typ bredvid mig och tog fram matsäcken och det droppade i hennes mat för vi satt under ett träd och det hade regnat. Så jag ska säga precis som jag sa förra gången, det första jag sa till henne : ehm. det droppar i din mat hehe.. (:

hahaha.  Näe, nu ska jag ta en dusch..


peace out


Kommentarer
Tilda

Glömmer aldrig det honey, love ya ! ;) ( måste jag ta med en matsäck som det ska droppa mat i iår igen ?')

2009-08-18 @ 12:55:35
URL: http://tildaskamera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0