En dag med olivia

hejsan gottfolk!

idag vaknade jag av att jag fick ett sms av mamma. Nice...

Dagen spenderade jag iallafall med olivia idag!  Vi åkte till kista, jag åt glass på donken, vi kollade runt lite och jag köpte en hemlig grej till en person hehe. Ifall personen läser bloggen så blir det ju ingen hemlig grej längre. Sen så åkte vi hem till mig, såg på film och chillade . Hon har åkt hem nu och jag sitter och nyser och snyftar som fan. Ja, jag är förkyld!
precis innan skolan börjar också ! Fan. Inte nice. Och jag fick veta att dom som jag skickat vykort till fått dom idag. Vykort från tunisien haha. Två veckor efter dom postats.

Nu ska jag gå och titta till ''maten'' i köket. Eller jag vet inte vad jag ska kalla det, bara något jag rörde ihop. Ska se om det är klart så jag inte behöver sitta här ,både förkyld och hungrig.

hörs ikväll

ps. Jag åt nya Mcflurry Cornetto jordgubb. Den var faktiskt god. Vad tycker ni om den ? Hiss eller diss?




Kommentarer
susan

diss smaka flingor :p

2009-08-17 @ 19:11:47
cecilia<33

gud va kul med förkylning..:( men du kommer väl på torsdag???:O<333

2009-08-17 @ 19:20:38
Sharmila

Jaaa... Du kmr väl på torsdag?



Föresten kom du in på musik o sång?

2009-08-17 @ 21:25:46
URL: http://milaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0