Bloggpaus ?

mitt internet krånglar hela jävla tiden, så jag får inte tag på någon dator och istället för flera dagars ickeskrivande i rad , så säger vi att jag har bloggpaus och skriver ibland ändå . :)

Idag börjar jag skolan klockan tjugo i elva och det är ju bara hur skönt som helst! Jag har ju börjat i ny klass.  Jag känner inte människorna, men jag lär väl känna dom så småning om. Right?
Ikväll så är jag hos cessi för jag slaggar där ! För imorgon är det skolfotografering och då ska vi fixa oss tillsammans och så.. brukar ni också göra så ? gå till en kompis innan fotograferingen och fixa er tillsammans ? hehe.

Nu ska jag nog ta ett äpple och packa lite saker inför kvällen. Ha det gött!

förresten så har jag läst klart tredje boken '' ljudet av ditt hjärta '' och den var huuur bra som helst! REKOMENDERAS !


Kommentarer
Yarah

Heihei,

rösta gärna på min blogg som är med på "Veckans blogg" hos hannahoelin!

Skriv bara "Jag röstar på Yarah / www.yarah.blogg.se" i kommentarsfältet :3

http://hannahoelin.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-1.html#comment!



Takk så mkt ^w^

/ Yarah.

2009-08-29 @ 21:57:10
URL: http://yarah.blogg.se/
cecilia<33

snälla börja blogga igen! saknar dig!!<333:'(

2009-08-29 @ 23:44:21
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

mm underbar bok, läst böckerna två gånger om i sommar =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0